(Type a title for your page here)
Censurfrit alment debatforum          Redaktion: Annelise Rasmussen          
Forsiden   Generel Debat   Links   Familie & Børn   Politik  Frit Slag  Husorden  Seneste indlæg  
Familie og Børn
Familie og Børn
Om betydningen af netværk
Indsendt af : Else Sommer (IP Logged)
Dato: 11. December, 2011 11:57

Jeg vil gerne bringe et emne ind i debatten, som er relativ overset, nemlig netydningen af netværk, personlige og arbejdsmæssige.

[www.100svar.dk]

Uden netværk er man fortabt, hvis man selv vil skabe sit liv, særlig i nedgangstider.
Jeg bruger altid som en selvfølge mit, hver dag personligt, men også når der skal skiftes vinduer, efterisoleres, vælges frisør eller repareres bil. Der er altid nogen der ved, hvor og hvordan det kan gøres bedst og billigst.Hvor sælger man noget? Hvor får juneor et job? Hvordan laver nan kebab? Hvordan hjælper vi tante bedst?
Som nybagt og naiv bilejer havde jeg problemer med 2. gear. Ellers kørte bilen fint.
Det lod sig let ordne på et værksted.
Da bilen kom tilbage,kostede reparationen en bondegård, 2. gear funkede upåklageligt - desværre som det eneste.
Den slags er jeg ikke udsat for, når jeg benytter netværket.

Hvor jeg vil hen med det?
Jo, naturligvis anbragte børn.
De overlades til personer med meget begrænset horisont, svagt netværk og uden kontakt til arbejdsmarkedet.
Når de stakkels børn samtidig afsondres fra egen familie og pårørende, SKAL det gå galt.
Endnu værre bliver det, når der kommer superfamilieplejere, der højst netværker med andre i samme situation og måske Inge fra Mariehønen.

Emne Læst Forfatter Indsendt
Om betydningen af netværk 729 Else Sommer 11.12.11 - 11:57

Beklager! Du har ikke rettigheder til at indsende indlæg eller svare i dette forum.
Statistik (alle fora)
Tråde: 3019, Indlæg: 20331, Registrerede brugere: 1405
Statistik (dette forum)
Tråde: 640, Indlæg: 3380,
Online Users - Senest aktiv for (minutes idle) siden.
Online lige nu:
Registrerede brugere:
Guests: 8
Record Number of Users: 4 siden 10. September, 2013 07:08
Record Number of Guests: 132 siden 25. May, 2015 22:54

SmartForum ® 2005 - Produktion: Peter Wendelboe www.smartcms.dk

Jeg kan ikke finde filen '$dagens_file47' var...
15.12.17 kl. 15:08:47